Alex and Leila Hormozi's case study on their marketing strategy. Discussion on what's the best marketing strategy in 2025 with an excursus on marketing history and why give away free value could be the best.

Caso studio di Alex e Leila Hormozi sulla loro strategia di marketing. Riflessione su come dare valore gratis nel 2025 è la miglior strategia, partendo dalle origini del marketing e vedendo l'evoluzione di questo negli anni.

WHY GIVE AWAY FREE VALUE IS THE BEST MARKETING STRATEGY IN 2025? ALEX AND LEILA HORMOZI'S CASE

STAMILE, JACOPO
2023/2024

Abstract

Caso studio di Alex e Leila Hormozi sulla loro strategia di marketing. Riflessione su come dare valore gratis nel 2025 è la miglior strategia, partendo dalle origini del marketing e vedendo l'evoluzione di questo negli anni.
WHY GIVE AWAY FREE VALUE IS THE BEST MARKETING STRATEGY IN 2025? ALEX AND LEILA HORMOZI'S CASE
Alex and Leila Hormozi's case study on their marketing strategy. Discussion on what's the best marketing strategy in 2025 with an excursus on marketing history and why give away free value could be the best.
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