The first objective established is to obtain the data relating to family credit lines for the first six months of 2019, in order to compare them with those of previous years, analyze their trend over the years and identify their differences; the second objective is to verify whether or not the credit service has complied with the standards established by the Service Charter; finally, the last objective is to identify the critical issues inherent in the family custody procedure and to elaborate possible proposals containing improvement actions.

Il primo obiettivo stabilito è quello di ricavare i dati relativi agli affidamenti familiari dei primi sei mesi del 2019, al fine di confrontarli con quelli degli anni precedenti, analizzarne il trend negli anni e individuarne le differenze; il secondo obiettivo è verificare se il servizio affidamenti ha rispettato o meno gli standard stabiliti dalla Carta del Servizio; infine l'ultimo obiettivo è quello di individuare le criticità inerenti il procedimento dell'affidamento familiare ed elaborare delle possibili proposte contenenti azioni migliorative.

LA VALUTAZIONE DELLA QUALITÀ DEL SERVIZIO SOCIALE DEL COMUNE DI TORINO: UN'ANALISI DEL SERVIZIO AFFIDAMENTI FAMILIARI DEI MINORI

BONFITTO, RITAPIA
2018/2019

Abstract

Il primo obiettivo stabilito è quello di ricavare i dati relativi agli affidamenti familiari dei primi sei mesi del 2019, al fine di confrontarli con quelli degli anni precedenti, analizzarne il trend negli anni e individuarne le differenze; il secondo obiettivo è verificare se il servizio affidamenti ha rispettato o meno gli standard stabiliti dalla Carta del Servizio; infine l'ultimo obiettivo è quello di individuare le criticità inerenti il procedimento dell'affidamento familiare ed elaborare delle possibili proposte contenenti azioni migliorative.
ITA
The first objective established is to obtain the data relating to family credit lines for the first six months of 2019, in order to compare them with those of previous years, analyze their trend over the years and identify their differences; the second objective is to verify whether or not the credit service has complied with the standards established by the Service Charter; finally, the last objective is to identify the critical issues inherent in the family custody procedure and to elaborate possible proposals containing improvement actions.
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